Klausimas skaitytojams

Posted: 2015-02-24 in Skelbimai
Žymos:

Kadangi gavau klausimą į el.p., tai pasakiau, kad perklausiu ir savo skaitytojų (nors ir negausiai čia jūsų): ar norėtumėt pas mane treniruotis arba mokytis (Vilnius arba Trakai, arba apmokant atvykimą)?

Nes tiesiog imti vieną mokinį yra didelė garbė man, bet jam iš to mažai naudos finansiškai skaičiuojant.

* * *

Iš čia išplečiu ir klausimą, kad kalbėtume apie tą patį – jei taip, tai mokytis:

a) mano versijos Goju-ryu (egzaminai pas Bob Honiball kam aktualu šniūrėkai prie pižamos);

b) savigynos;

c) kita (nurodykite, bet iš rankos ar kavos tirščių neburiu).

Vaiką vežioju į ledo ritulio treniruotes pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais, todėl tiktų antradienis ir/arba ketvirtadienis, o seminarams ir fakultatyvams paliktume šeštadienį pagal poreikį (vaikui irgi yra būrelis, bet iki jo arba po jo laiko galima rasti, nes kartais kaimynai nuveža, kaip ir aš taip darau).

Komentuoti ar užduoti papildomus galima ir čia, o rašyti man į el.p. seiikankempo eta gmail taškas com. Kainą pasiūlykite patys, kiek vertinate mano žinias ir laiką (tiek savo, tiek ir mano). Meleonų nesitikiu.

Ačiū!

* * *

Tęsinys čia.

Komentarai
  1. Augustas sako:

    Na, aš norėčiau, jei leistų finansinės galimybės, pirmiausia pereiti savigynos kursą, o po to, jei dar liktų pinigų, tęsti studijas Goju-ryu (Tamstos versija). Na, o kaina, sprendžiant iš to, ką rašote, galėtų siekti net 20-25 eurus už mėnesį pirmai pradžiai (kai dar nežinau Tamstos pedagoginių gebėjimų). Tiktai šiuo metu aš neišgaliu tiek mokėti (va, jei būtų nešildymo sezonas, būtų kitas reikalas).😦 Mat šiuo metu didžiausia galima suma, kurią įstengčiau sumokėti, yra apie 10 eurų per mėnesį. Tai tokios tokelės.

  2. Darius sako:

    Gerą dieną, Skaitau Jūsų straipsnius su dideliu susidomėjimu. Labiausiai domina Goju-ryu, bet ir realios savigynos pagrindai labai praverstų. €50-60 per mėnesį galėčiau mokėti.

  3. Dreamonn sako:

    Sveiki, efektyvios savigynos kursas domintu, moketi, gal ~50EUR/men, tik va dienos tinka pirm/trec/penkt nuo 18.30 iki ~21val., gal pagalvot apie vieta uzsiemimams salia (ir metu) Jusu vaiku burelio? Savaitgaliais irgi galima, bet pradziai vis gi geriau i darbo dienas bandyt itaikyti.
    Osu!

    • seiikan sako:

      Ačiū. Sutinku, kad darbo dienos geriau. Mano vaikas lanko Ledo Arenoje, tai ten tik SEB teniso arena, kapinės ir Nutrūkusi Styga – šioje salės labai tokios gedulingos, sakyčiau.😀

Leave your comment here

