Sveikuolių chemija

Kurį čia rytą nusprendžiau jus palinksminti ir nufotografuoti, kiek ir kokių papildų per dieną formaliai susikišu į savo organizmą:

20131228_103626

Tai pavardinam iš kairės:

  • Multivitaminai (dalbomis vožtelėti visokie kalbos, veterinarijos beigi maisto kontrolės biurokratai sako, kad derėtų vadinti įvairiais maisto papildais, o ne vitaminais) – tirpūs vandenyje, išgeriami užsigeriant likusias tabletes. Gavau dykai, nes šiaip tenkinausi tik parduotuvėje, kuri iš tiesų yra arčiau manęs ne vien pagal šūkį, įsigytomis vitamino C (nes, kažkur radau, kad vitamimas C sumažina baltymų pertekliaus pašalinius reiškinius – pvz., bėrimą) tirpiomis tabletėmis (vaizdas stiklinėje analogiškas kaip nuotraukoje, o ir tirpdau dažnai ne vandenyje, bet iš tiesų Borjomi).
  • Proteino papildai arba baltymai po prostu – jų nuotraukoje yra 8 tabletės, dienos dozė, kurią derėtų išgerti prieš ir per arba po treniruotės, bet aš išgeriu po mankštos prieš pusryčius, o antrąją dozę vakarop (ša, husarai, šeimyninis sakramentas yra šventas!).
  • Žuvų taukų su kažkokia tai ten Omega-3 ir kitokia neskania bjaurastimi kapsulė – jos dienai irgi yra dvi, vartojamos valgant arba pavalgius iškart. Aš praryju vieną per pusryčius, nes juos mėgstu suvalgyti pats, ir per pietus, kurie dažnai būna vakarop, nes pietus dera dalintis, o vakarienę atiduoti priešui, tai negi aš jam netgi žuvų taukus dalinsiu? Sako, padeda mažinti cholesterolio kiekį kraujyje, o kai išsityriau kraują ir liūdnai buvo konstatuota, kad viskas, kas man skanu, yra tabu, tai va gerinu būsimus analizus. Makt – ir tiek ten tos bjaurasties… lašiša ir suši skaniau, be abejo.
  • Papildai makaulei ir jos smegenų darbui – gavau dovanų, pakanka tik vienos tabletės dienai, išgeriu ryte, nes kai suveikia pagaliau, tai kaip ir dirbu jau. Protiniam darbui subalansuotas papildas, kai proteinai, aišku, fiziniam. Tuoj pakuotę baigsiu ir nežinau, ar kitą pirksiu, nes nepastebėjau genialumo pliūpsnio. O nervus, ko gero, geriau ramina, kai visa parapija per šv. Mišias ramybės palinki, ar ne?

Ko gero, tai viskas. Nevartoju jokių vaistų. Negeriu atskirai dar papildomai tabletinių kažkokių vitaminų rinkinių. Neuostau, nerūkau ir šiaip nevartoju kitokių “džiuginančių papildų“. Maitinuosi daugmaž sveikai (oi, čia kiekvienas virėjas savo skrandį giria!) ir, kas svarbiausia, saikingai (nes noriu sixpack!). Dažniausiai geriu kavą (latte be cukraus), nei kad arbatą (kofeinas mažina žalingų riebalų susidarymą ir padeda apsaugoti kūną nuo nutukimo, o širdį nuo infarkto – nežinojot?).

Bet kai gerai pasižiūri į nuotrauką, tai kažkaip nuo visos šitos susintetintos “organikos“ jau baisu darosi, net jei ir viskas, išskyrus žuvų taukus, dovanų gauta (aha, proteiną atnešti paprašiau Kalėdų moterį senelį). O juk nevartoju nieko specialaus, ką vartoja tikri atletai, o ne tokie laisvalaikiu mėgėjai kaip aš, kai pagalvoji…

Dar galima būtų jei ne apie jogų, tai apie kokią kanfu dietą papasakoti, bet, taip ir matau, kaip atėjęs Lapinas prajuokintų savo anekdotu, kaip jis Šaolinyje su kokakola svorį numetė.

O ką? Ne papildas?!… Sukurta vaistinėje!

7 Comments

  1. Tai sakyčiau, kad viskas normaliai, išskyrus proteinų tabletes, kurios, neaišku, kam reikalingos. Gi mėsos yra užtektinai. 🙂

    1. Matai, mėsoje yra ne vien baltymai, bet ir visų kitų papildomų medžiagų, kurios eina į kūną ir nepadeda man six pack siekime. 😉

      1. O kaip liesa varškė ir kietai virto kiaušinio baltymai? Irgi nepadėtų six-pack’o siekti?

        1. Patys baltymai nei prisideda, nei atima tame siekyje. 🙂

          Sixpack išryškėja prie kuo mažesnio (žemiau 13 proc.) kūno riebalų kiekio. Galima papildomai jokių baltymų nevartoti, kiek su maistu, tačiau mažinti kūno riebalų kiekį ir daryti ištvermės bei kardio pratimus, įskaitant ir presui (bet riebalai nemažėja vien toje srityje, kurioje nori – jie mažėja visame kūne, ir, pastebėsiu, dažniausiai LIFO metodu: last in, first out – t.y. pirmiausia kaupiasi ir paskiausiai šalinasi riebalai juosmens srityje vyrams).

          O baltymus čia aš vartoju papildomai prie to, kad pusryčiams iš tiesų sumuštinius su varške valgau (kiaušinių privengiu dėl cholesterolio, bet čia tik dabar taip, kol nepasidariau kitų kraujo tyrimų). Tiesiog jei mažini riebalų masę ir treniruojiesi, tai reikia papildomai pamaitinti raumenis, nes jie tuo pačiu irgi mažės. Aišku, riebalų apimtis dukart didesnė už raumens, bet ir dvigubai lengvesni, todėl reikia stebėti ir analizuoti kūno masės bei apimčių kitimą.

          Žiū, kone dar vienam įrašui teksto gavusi. 😀

Leave your comment here

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s